We are back!!!

2010-09-05, 21:59:56 / Kategori: Allmänt
Är tillbaka lite smått efter ca. 3 månaders ofrivilligt uppehåll härifrån... Alldeles för mycket jobb har stått på schemat och då dagarna har haft på tok för få timmar om dygnet så har jag velat spendera den tiden med min familj... Ibland måste man helt enkelt stanna upp i livet och ta en paus och ta tillvara på varann innan det är försent.... Mycket har dock hänt... Celine har börjat Nollan, kan inte fatta att jag har ett barn som snart börjar i skolan... sedan har vi Colin som lärde sig gå när han var 10 månader, har redan fyllt 1 år och springer omkring och säger Hej hela tiden och har börjat lite smått på dagis... Mammaledigheten känns väldigt långt borta och det tidiga timmarna på lekplatsen har nu bytts ut till sena timmar av kontorsmöten. Nu skall jag allt försöka att inspirera lite här på bloggen igen och snart skall ni få ta del av mitt lilla hobbyprojekt som kommer att presenteras här inom kort.. Ni skall veta att ni har varit saknade och jag hoppas ni dyker upp här med lite uppmuntrande kommentarer då och då igen...
Ny kör vi så det ryker!!

Klara

Va kul att du äntligen är tillbaka! :)



2010-09-05, 23:16:21 URL: http://klaralykke.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?