Shoppa med ögat..

2010-09-05, 23:34:21 / Kategori: Fin Fint
Var inne och spanade in Zaras hemsida...
Blir dock lite trött på mig själv då jag genast dras till byx-fliken som är det jag minst behöver uppdatering av i min garderob - men bara titta kan man ju iallafall göra:
Gillar detaljerna med de små trianglarna i skinn... och knapparna...
Dras lite väl mycket till senapsgult för tillfället....
Brukar vara så varje år när vi går in i September...
Dock kan jag med gott samvete spana lite extra på byxor till Colin för han bara växer och växer så det knakar:
Dessa har jag faktiskt redan införskaffat...


Älskar jeans i harem-modell till de små...


Tycker väldigt mycket om detaljerna på dessa mjukisbyxor som för övrigt är de perfekta byxorna under overallen i vinter...

Men det jag ville få fram med detta inlägg var nu till slut dessa skor som jag hittade på tjej-barnavdelningen och jag hoppas verkligen dessa finns i stl. 37 för DESSA VILL JAG HA:



Metall-detaljen vid tån gör mig alldeles knäsvag...






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?