Dagens tips

2010-05-19, 21:23:45 / Kategori: Inköp
Var ute efter kjolen som jag hittade på HM's hemsida men fann den bara som en topp... Men jag är ju inte den som är den - så hokus pokus så är nu en topp förvandlad till en kjol:
Måste även tipsa om dessa fina ljusa harembyxor med fickor som jag fann till barn på Barnavdelningen:

Rebecca

Hej hopp!



Följer din blogg sen din gamla modette-tid och inspireras hela tiden!



Då jag följer din blogg så har jag förstått att du är lite härligt besatt av peace-märken ;-) Såg precis att nelly.com kommit in med ett skitcoolt linne som jag tänkte tipsa om



http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/insight-204/harmonic-chaos-tank-204054-80/



Hoppas länken funkar nu...!



Ha det gott! / becks

Nina

Skitsnygg!! Och haremsbyxorna måste jag kolla in till S, var det också i webbshoppen?



Hoppas allt är bra =)



2010-05-20, 09:50:52 URL: http://petitfashion.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?