Modette spotlight

2010-04-20, 20:17:14 / Kategori: Utmaning

Hur skulle du beskriva din stil?

Min stil kan nog bäst beskrivas som en salig blandning mellan gammalt och nytt med en liten twist. Jag gillar att sätta fokus på små till stora detaljer som sticker ut, chockera lite grand..

Vad köpte du senast?

Galet fina brons/silver/guldmetallic-ormskinnsleggings

Har du några favoritmärken?

Oj jag har många… men måste jag välja så inspireras jag just nu mycket av märkena:

VILSBØL DE ARCE och Wildfox Couture

 

Vad önskar du dig i present just nu?

Världens ljuvligaste väska - The slash bag by Boyy

Vilket är ditt favoritplagg i garderoben?

Just nu känns det inte som om jag har någonting alls att hurra för i min garderob, men jag är väldigt glad över mina fyndade vintage boots

Hur ser den perfekta basgarderoben ut?

Mycket svart, nudefärgat och grönt. Ricky Owens skinnjacka, oversize hoddie, Acne t-shirtar , leggings, vita Converse och en militärgrön parkas

Har du någon favoritparfym?

Jag gillar variation.. men Miss Dior Chérie är helt klart en favorit

 

Vad inspirerar dig när det gäller mode?

Jag inspireras av väldigt mycket! Allt ifrån bloggar på nätet och folk man ser på stan till modevisningar, tidningar, min mormor och vänner..

 

Har du någon skönhetsprodukt du inte klarar dig utan?

Elisabeth Arden Eight Hour Cream och min bruna Lancome kajalpenna

Vad gillar du med Modette?

På Modette.se kan du verkligen bli inspirerad av nya saker varje dag, träffa många vänner och få fantastiska tips och råd. Modette kan enklast förklaras som en egen underbar liten familj och vem klarar sig utan den..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?