Jade Jagger för Indiska

2010-04-24, 09:16:31 / Kategori: Mode
I maj 2010 lanserar INDISKA ett designsamarbete med den internationellt kända stilikonen Jade Jagger som är dotter till Mick Jagger. Samarbetet kommer att presenteras genom en kollektion med både mode och inredning och ett stort plus är att kollektionen kommer att säljas i SAMTLIGA butiker i Sverige, Norge och Finland.

 

Jade själv kommenterar samarbetet så här:

 

För mig känns det väldigt roligt att få chansen att samarbeta med just INDISKA. De är ett tillgängligt modeföretag med ett unikt koncept och en internationell känsla som passar min egen stil och mina värderingar. Genom samarbetet kommer även min design kunna nå en bredare publik, vilket känns fantastiskt”.


Ett som är väldigt säkert är att jag kommer att vara där när det öppnar för att få tag på följande tallrikar:


I butik 12 maj


source: Indiska.se






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?